Ακολουθήστε με στο
Δημοσιεύσεις
Υπάρχουν φυτά που βελτιώνουν την όραση;
19 Ιουνίου 2019
aloe-vera-3708738_960_720

Η παραδοσιακή ιατρική αναγνωρίζει τη δύναμη της φύσης και τα οφέλη που μπορεί να έχει η υγεία μας από τη σωστή χρήση συγκεκριμένων φυτών. Ανακαλύψτε ποια μπορούν να βοηθήσουν την όρασή σας.

Αλόη
Αποτελεί πηγή σημαντική πηγή βιταμινών και αντιοξειδωτικών που βοηθούν στην παραγωγή λευκών αιμοσφαιρίων και στην αποκατάσταση των ιστών. Η αλόη είναι αρκετά αποτελεσματική όταν χρησιμοποιείται μόνη της, γίνεται όμως ακόμη πιο ισχυρή αν την αναμίξετε με τα ακόλουθα υλικά: καρύδια, μέλι και φρεσκοστυμμένο χυμό λεμονιού.

 

Τζίνγκο Μπιλόμπα
Ανακουφίζει το άγχος, ενισχύει τη μνήμη, κάτι που ωφελεί ιδιαίτερα τους πάσχοντες από άνοια και Αλτσχάιμερ. Ωφελεί όμως και την όραση, καθώς αυξάνει τη ροή του αίματος στα μάτια.

 

Πράσινο τσάι
Είναι πλούσιο σε φλαβονοειδή, αντιοξειδωτικά που καταπολεμούν τη δράση των ελεύθερων ριζών που προκαλούν παθήσεις όπως γλαύκωμα, εκφύλιση της ωχράς κηλίδας και καταρράκτη.

 

Μύρτιλα
Βελτιώνουν τη νυχτερινή όραση και βοηθούν στην αναγέννηση σημαντικών τμημάτων του αμφιβληστροειδούς, που μπορούν να υποστούν βλάβη εξαιτίας της υπέρτασης και του διαβήτη.

 

Αμύγδαλα
Τα άψητα μη επεξεργασμένα αμύγδαλα είναι φυσική πηγή ωμέγα-3 λιπαρών οξέων, βιταμίνης Ε και αντιοξειδωτικών, τα οποία συμβάλλουν στη βελτίωση της όρασης. Μουλιάστε 5-10 αμύγδαλα σε νερό κατά τη διάρκεια της νύχτας. Το πρωί ξεφλουδίστε τα και καταναλώστε τα.

 

Δείτε και το βίντεο

 

About author

apostolis giakoumelos

Διαβάστε Ακόμα

/ Άρθρα που μπορεί να σας ενδιαφέρουν!

pexels-photo-3184184

Οι ερωτήσεις που πρέπει να κάνετε στην οικογένειά σας σχετικά με το ιστορικό υγείας των ματιών σας

Read more
photo-1563127830-b94f0c127c52

Καλοκαιρινές ματιές: Πρόληψη και προστασία των ματιών το καλοκαίρι

Read more
photo-1578903279423-9fe363f1f7b1

Πώς επηρέασε ο κορωνοϊός τους ασθενείς με παθήσεις της ωχράς κηλίδας

Read more

There are 0 comments

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *